Ott tartottunk legutóbb, hogy nincs világítás a motoron. Vagyis ez már csak múlt idő, ugyanis egy Simsonról származó fényforrás, és a garázsban talált polctartó elem megoldotta a problémát…
Vagyis elindul, megáll, világít – szinte tökéletes. A hangsúly a “szinte” kifejezésen van, ugyanis az első menetpróba során gyorsan kiderült, hogy gyakorlatilag sehogy nem állunk, és alaposan szét kell túrni a gépet, hogy megfeleljen az elvárásoknak.
Kell egy bukókeret, hiszen minden egyes eldőléskor a motorolaj “tárolásáért” felelő oldaldekni ér le először a földre, és ezt mindenképpen meg kell akadályoznunk, hiszen annak sérülésekor a motor is működésképtelenné válik. Ezt az előző tulaj is megtapasztalhatta, ugyanis a nyomokból ítélve korábban javították már az alkatrészt…
A megoldást két pillanatszorító erős, acél nyele jelentette, illetve egy méretre hajlított cső, amit közvetlenül a váz bekötési pontjaihoz rögzítettünk – mivel idom nem lesz a gépen, elegendő volt a dekni síkjáig kihozni a bukócső ívét -, a masszív darab remélhetőleg egész szezonban hatásosan fogja védeni a motor nemes alkatrészeit.
Házi gyártmány, minőségi alapanyagból: bírnia kell...