SPORT >>

A különböző mintájú és tapadású bőrökkel még egy sportmotor hátsó púpját is le tudjuk modellezni. A TOMMOT egyedi motorülésekkel az aerodinamikai tulajdonságok is hasonlóak, mint a gyári ...

TÚRA >>

Az újfajta töltőanyagok kiegyensúlyozzák a hosszú túra alatt a gerincet és a két csípőcsontot érő terhelést. Így sokkal kényelmesebb az út. Nem kell törődnöd a fájdalommal, élvezheted az út szépségét, ...

ENDURO >>

Speciális kialakítású, különleges tapadási tulajdonságokkal rendelkező alapanyagokból. A deréktámasz pont oda kerül, ahol NEKED a ...

SPORT-TÚRA >>

Kívül a motorod színeivel harmonizáló anyagok, belül viszkoelasztikus hab, speciális zselé, ülés fűtés, ahogy ...

CRUISER >>

Minden nyerget egyedileg, kézzel készítünk el. Többször rápróbáljuk az eredeti anyagra, hogy sehol se legyen hibás varrás, vagy egy elvarratlan szál ...

QUAD, ATV >>

Egyedi, akár a Te terveid szerint elkészített hímzéssel ...

ROBOGÓ >>

Ülésmagasítás, szélesítés, vízhatlan ...

TRIKE >>

Csak a képzeleted és a merészséged szab határt. Akár kígyóbőr mintájú is lehet a "fotel" a trike-odon. Az időjárásálló és exkluzív megjelenésű anyagok széles kínálatából ...

http://www.tommot.hu/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/804718slide_03.jpg
http://www.tommot.hu/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/511602slide_02.jpg
http://www.tommot.hu/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/152706slide_04.jpg
http://www.tommot.hu/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/866104slide_01.jpg
http://www.tommot.hu/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/268777slide_05.jpg
http://www.tommot.hu/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/736602slide_06.jpg
http://www.tommot.hu/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/502319slide_07.jpg
http://www.tommot.hu/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/117315slide_08.jpg
News Image

SPORT >>

A különböző mintájú és tapadású bőrökkel még egy sportmotor hátsó púpját is le tudjuk modellezni....

News Image

TÚRA >>

Az újfajta töltőanyagok kiegyensúlyozzák a hosszú túra alatt a gerincet és a két csípőcsontot érő...

News Image

ENDURO >>

Speciális kialakítású, különleges tapadási tulajdonságokkal rendelkező alapanyagokból. A deréktám...

News Image

SPORT-TÚRA >>

Kívül a motorod színeivel harmonizáló anyagok, belül viszkoelasztikus hab, speciális zselé, ülés ...

News Image

CRUISER >>

Minden nyerget egyedileg, kézzel készítünk el. Többször rápróbáljuk az eredeti anyagra, hogy seho...

News Image

QUAD, ATV >>

Egyedi, akár a Te terveid szerint elkészített hímzéssel a...

News Image

ROBOGÓ >>

Ülésmagasítás, szélesítés, vízhatlan anyagok....

News Image

TRIKE >>

Csak a képzeleted és a merészséged szab határt. Akár kígyóbőr mintájú is lehet a "fotel" a trike-...

  • Magyar (HU)

Motoroshow 2012!

Oszd meg ismerőseiddel

A hétvégén megrendezett Auto-Motor-Tuning Show-n készült képek itt megnézhetőek.

 

 

Bővebben...
 

IMOT – München 2012 II. rész

Oszd meg ismerőseiddel

Sétálva a kiállítók sorai között a következő megállapítást tehető: A motorkerékpár gyártók a technikai újítások mellett egyre jobban odafigyelnek a design elemek részleteinek fejlesztésére. Egyre nagyobb felületeket díszítenek, színeznek és tesznek egyre látványosabbá. Érthető, mivel a növekvő túlkínálatban a tömegből kiemelkedő, az átlagtól jobban eltérő, egyéniséget sugárzó, érdekesebb termékek keltik fel jobban a vevő érdeklődését.

A motorok egyik ilyen és relatíve a legnagyobb felületű része az ülés.

 

Bővebben...
 

IMOT – München 2012 I. rész

Oszd meg ismerőseiddel

Imot Münchenben!

Ez a város a BMW-ről és a sörözőiről híres.  Mégsem ez vonzotta oda a motorosok tízezreit, hanem az IMOT, azaz Internationale Motorrad Ausstellung (Nemzetközi Motorkerékpár Kiállítás).

 

 

Bővebben...
 

Gymkhana sztori, 5.rész: a Kawa-khana szituáció

Oszd meg ismerőseiddel

Elindul, megáll, viszonylag jól fordul és félelmetesen nagy élvezet menni vele. Ezek után már csak hab a tortán, hogy kényelmesen belefért a költségvetésbe.

Mondhatjuk, hogy komoly fordulóponthoz érkezett a Gymkhana motor építése: tulajdonképpen kész van, hiszen minden alapvető feltételét teljesíti a “versenykész motor” fogalmának. Innentől jönnek a veszélyes vizek, hiszen eddig jó, ha összesen húsz kilométert tettem meg a motorral, vagyis fogalmam sincs róla, hogy élesben, a pályán milyen változtatásokat eszelek majd ki a Kawára. Akkor kell majd határozottan visszafogni magam, és feltenni a kérdést: ha megveszem azt a rugóstagot/gátlót/légszűrőt stb-t, vajon egyből gyorsulok tőle, vagy inkább a tudásomat csiszoljam, hogy jobb időt érjek el?

moto-gymkhana

 

Bővebben...
 

A motorülés maga a stílus

Oszd meg ismerőseiddel

 

 
<< Első < Előző 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Következő > Utolsó >>

4 / 10 oldal


Partnereink

RSV Fórum


Banner
Banner
Banner
Banner

Ízelítő munkáinkból